ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЛІЦЕЇСТІВ
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ ЛЬВІВСЬКОГО ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ЛІЦЕЮ-ІНТЕРНАТУ
- Виконувати Статут ліцею. Оволодівати знаннями.
- Брати активну участь у житті ліцею, підтримувати і примножувати традиції ліцею, авторитет, діяти на благо ліцею.
- Гідно поводити себе, дотримуватися культури поведінки, етики.
- Бути ввічливим у спілкуванні з учителями, працівниками та учнями ліцею, з повагою ставитися до батьків.
- Виконувати вказівки та розпорядження директора ліцею, педагогічної ради, вчителів, ліцейського парламенту.
- Знати і дотримуватись правил техніки безпеки, протипожежної безпеки на уроках та в позаурочний час, правил дорожнього руху, під час повітряної тривоги, піклуватися про здоров’я і безпеку свого життя і товаришів, також не дозволяти іншим порушувати правила.
- Приходити до ліцею охайним, зі змінним взуттям.
- Не пропускати заняття, не запізнюватися. В разі пропуску хоча б одного навчального дня, учні повинні надати довідку про причину пропусків з лікарні або письмове пояснення, підписане батьками.
- Бути добре підготовленим до уроку, мати необхідне приладдя.
- Бережно ставитися до ліцейського майна.
- Постійно підтримувати в чистоті і порядку приміщення ліцею та його територію.
- Дотримуватися академічної доброчесності.
КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ
- Вживати ненормативну лексику.
- Приносити і вживати спиртні напої (в тому числі слабоалкогольні), енергетичні напої, наркотики, електронні сигарети, палити, зберігати пристрої та їх деталі для вживання наркотичних, токсичних і тютюновмісних речовин, з’являтися у нетверезому стані.
- Залишати територію ліцею під час навчально-виховного процесу.
- Замовляти їжу до ліцею.
- Покидати укриття під час повітряної тривоги.
- Користуватися мобільними телефонами під час навчально-виховного процесу.
За порушення правил ліцею учень карається:
- Доганою.
- Суворою доганою.
- Покаранням.
- Виключенням з ліцею за рішенням педагогічної ради.
Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає
- самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);
- посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
- дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
- надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.
Порушенням академічної доброчесності вважається:
- академічний плагіат — оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження (творчості) та/або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства;
- самоплагіат — оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових наукових результатів;
- фабрикація — вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях;
- фальсифікація — свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу чи наукових досліджень;
- списування — виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання;
- обман — надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу; формами обману є, зокрема, академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація та списування;
- хабарництво — надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального або нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі;
- необ’єктивне оцінювання — свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти;
- надання здобувачам освіти під час проходження ними оцінювання результатів навчання допомоги чи створення перешкод, не передбачених умовами та/або процедурами проходження такого оцінювання; вплив у будь-якій формі (прохання, умовляння, вказівка, погроза, примушування тощо) на педагогічного (науково-педагогічного) працівника з метою здійснення ним необ’єктивного оцінювання результатів навчання.
Повернутися на головну Читати усі новини