Міжпредметна інтеграція : «Describing changes»
У межах проекту «Міжпредметне навчання» 23 лютого на базі ЛФМЛ проведено майстер-клас для учителів Жидачівського району Львівської області.
Сьогодні вивчення іноземної мови не можливо виокремити в окремий процес. Згідно методичних рекомендацій методичне підґрунтя для навчання іноземної мови, що сприяє реалізації інтегрованих змістових ліній, становлять визначальні підходи: компетентнісний, інтегрований (міжпредметний), комунікативно- діяльнісний і особистісно зорієнтований.
Беручи за основу інтегрований та комунікативно-діяльнісний підходи, вчитель англійської мови, методист НМЦО м.Львова Світлана Матис організувала і провела майстер-клас для колег з області у формі відкритого уроку у 9-му класі .
Після опрацювання матеріалу «Analyzing Quantities», «Tables and Graphs», учні мали можливість подискутувати щодо змін та їхнього визначення, а також їхнього впливу на суспільство. За основу уроку взято аналіз лінійних графіків, гістограм та таблиць. Для візуалізації матеріалу вчителем підібрана доповідь щодо визначення коефіцієнту щастя у 156 країнах світу.
Присутні вчителі відзначили високий рівень володіння учнями англійської мови, їхнє зацікавлення і рівень мотивації. Учнів не потрібно було змушувати говорити англійською. Вони працювали в парах і несли відповідальність за знання один одного (peer teaching). Використання мобільного телефону як засобу пошуку інформації також себе оправдовувало, оскільки матеріал був досить складним як на учнів 9 класу.
Пишаємося своїми учнями і запрошуємо колег до співпраці!!!
Світлана Матис, вчитель англійської мови, методист НМЦО м. Львова
Повернутися на головну Читати усі новини